With over 20 Tetris game modes there are countless hours of fun to be had. Enjoy the beloved Marathon mode, or drop an AR Card onto the table in front of you and watch the game come to life in Augmented Reality modes. Compete in non-stop battles in Computer Battle mode, race against the clock in Fever mode, or hold on for as long as you can in Survival mode.
Tetris for Nintendo 3DS also boasts a range of fun multiplayer options to keep you and your friends engrossed - five Local Play modes and three Download Play modes designed for up to eight people to enjoy at one time. What’s more, the Download Play multiplayer modes only require a single Game Card - and if that isn’t enough, you can also go online and compete against the rest of the world over the Internet using the World Battle and Friend Battle game modes.