AZADA
Trapped in a haunted room by his great uncle, the adventurous Titus has asked you to help release him from the magical spell. However, the spell can only be broken by solving the most mysterious puzzles of Azada!
Crack a series of puzzles and fill in the missing pages of the enchanted book to free Titus from his prison!