Sweet Memories Blackjack
Sweet Memories Blackjack is a card game that allows you to play blackjack with a number of different girls. These Japanese high school girls are cute, and sweet additions to the poker club you've created.
One day, an old neighbour named Kasumi enrolled at your school, after moving back to the city. Your parents are acquaintances, so she is staying at your home.
You have sweet childhood memories of the time spent with her. One look at Kasumi, and the memories will return. The time you spend playing blackjack together increases the connection between you, and you will find out that she is the perfect match for you.