Fantasy Pirates
Another ability of your pirate ship is that it jumps and dives, which is very necessary to dodge or jump over obstacles, and move forward in the adventure. The Nintendo 3DS Touch Screen controls shooting, which aids accuracy. Get special items, such as the 'super canon', which will give you total destructive power, devastating everything you find along the way. Or use the 'flea ship' Item, where you become as small as an elusive flea. Challenge your friends and everyone else with the 1-on-1 online mode. You'll be the world's greatest pirate of all time!