Metroid II: Return of Samus
The Game Boy's exclusive chapter in the Metroid series sees Samus Aran on a mission to rid planet SR388 of the Metroid menace.
Battle through a sprawling underworld, seeking out every last Metroid, and build up your arsenal by discovering mysterious artefacts.
Enjoy new abilities like the Spider Ball, and powerful new weapons like the Plasma Beam, as you attempt to eradicate the Metroids once and for all.