Kingdom Hearts: Chain of Memories
From the developers of the Final Fantasy games, take control of the bewildered but heroic Sora as he embarks on a brand new quest. With the fateful words of a mysterious stranger ringing in his ears - "Ahead lies what you seek... but to claim it you must lose something dear..." - this Nintendo Game Boy Advance title combines white hot movie style sequences with a nifty card-based battle system.
Several adorable characters from the Walt Disney universe also make an appearance, including such greats as Goofy, Donald Duck, Pinocchio - and the creepy Jack Skellington!