Dynasty Warriors Advance
Dynasty Warriors Advance brings the art of war to GBA. Set in ancient China circa 220 AD, choose from 13 officers and ally yourself with one of three formidable dynasties of the time. Approach your enemies through tactical, turn-based moves on the battlefield, then fight in real time across more than 180 levels, using over 100 weapons.
You can find yourself pitched against as many as 40 foes in the same battle, with up to 5 attackers on screen at any one time. Defend yourself against a range of attacks from enemies brandishing swords, spears, and bows and arrows. Lead your Kingdom to victory by unleashing devastating combos - take out multiple enemies with one deft manoeuvre! Who knew history could be so entertaining?