Advance Wars 2: Black Hole Rising
The Black Hole Army is back in this sequel to the original strategy game. Enemy CO Sturm is leading a new invasion force, and it’ll take the combined might of all armies to stop him.
Play as several COs from across the world, each with their own unique abilities and CO Powers that can turn the tide of battle. Advance Wars 2 also features new army units, like the destructive Neotank, and missile silos for long-range warfare.
Please note: Communication features of the original game, such as Multi-Pak Link and Single Pak Link, are not available in the Wii U Virtual Console version. This game supports 4 players on Wii U Virtual Console in local hotseat (i.e. alternating) multiplayer.