The Rumble Fish 2 Additional Character - Beatrice
The granddaughter of the former chairman of Probe Nexus, she took over as chairwoman following his retirement. Ravishingly beautiful yet cold as ice. She takes advantage of her ironclad defense and counterattacks with powerful combos.