Sophie/Plachta/Ramizel/Alette's Costume "Bunny-Eared Salesgirl"
A set of costumes for Sophie, Plachta, Ramizel, and Alette, based on Tess's costume from "Atelier Sophie: The Alchemist of the Mysterious Book".