SnowRunner - Crocodile Pack
Expand your vehicle collection with the Crocodile Pack to receive the seasoned Step 33-64 “Crocodile” truck and its 3 unique add-ons!
Whatever the job, the versatile Step 33-64 “Crocodile” has seen it before. Hook up one of three custom trailers and get ready to deliver equal amounts of cargo and style.