Concordia: Digital Edition - Britannia & Germania
This expansion contains two additional maps - Britannia and Germania - that add variety and new challenges to the game. Each map provides its own twist and a unique mechanic.
Britannia is a 23 City map with 10 Provinces. Land and Sea Colonists have separate starting points and you can recruit new Colonists in every City with your House in it.
Germania is a large 30 City map with 12 provinces and a number of additional rules. It introduces Roman castles grant additional bonuses via the Tribune and Sea colonists traverse the rivers - and more than one can occupy the same one.