Waarom moet ik een Nintendo-account koppelen op een Nintendo Switch?
Elke individuele speler op een Nintendo Switch-systeem kan zijn of haar eigen gebruikersaccount aanmaken (maximaal acht per systeem) om persoonlijke instellingen te beheren en gegevens op te slaan.