Veelgestelde vragen over digitale game-aankopen via de Nintendo-website
Hoe kan ik een game kopen op de Nintendo-website? Heb ik een Nintendo Switch-systeem nodig?
Lees Hoe kan ik software kopen of voorbestellen op de officiële Nintendo-website? voor meer informatie over het kopen van een game.
Je kunt gouden punten van My Nintendo uitgeven om korting te krijgen bij aankoop van digitale Nintendo Switch-games en DLC.
Zorg ervoor dat je voldoet aan alle downloadvereisten voor je game voordat je een bestelling plaatst.
Voor vooruitbestelde games geldt dat de game niet eerder dan 7 dagen voor de releasedatum van de game wordt gedownload naar je systeem. Je zult een pictogram van de game zien in het HOME-menu, maar je kunt de game niet spelen totdat deze officieel is uitgebracht. Je kunt de game spelen na het downloaden van een kleine update die beschikbaar wordt gemaakt op het moment dat de game wordt uitgebracht.
Je kunt games aan je wenslijst toevoegen door de game te vinden op de officiële Nintendo-website en rechts AAN JE WENSLIJST TOEVOEGEN te selecteren. Als je al bent ingelogd, wordt de game automatisch aan je wenslijst toegevoegd. Als je niet bent ingelogd, wordt je eerst gevraagd om in te loggen.