Hulp krijgen bij Animal Crossing: Pocket Camp
Wat je ook moet weten is dat op 2 december 2024 Animal Crossing: Pocket Camp Complete uitgebracht is. Deze app kunnen gebruikers met hun bestaande opgeslagen gegevens blijven spelen. De app heeft een vaste prijs.