Update 12 september 2018: de Nintendo Direct-presentatie, die oorspronkelijk voor vorige week gepland stond, wordt op vrijdag 14 september om 00:00 uur uitgezonden. De presentatie duurt ongeveer 35 minuten en gaat over games die voor de Nintendo 3DS en de Nintendo Switch worden ontwikkeld.
Ga naar de Nintendo Direct-website, het YouTube-kanaal van Nintendo België of onze Facebook-pagina, want daar wordt de presentatie uitgezonden.