Zombie Defense
De doden kruipen uit de aarde onder een gitzwarte hemel. Een eindeloze horde zombies maakt amok in de smeulende overblijfselen van wat ooit onze beschaving was. Jij bent de laatste strohalm van de mensheid! Gebruik klassieke RTS/tower defense-strategieën en -tactieken om zombies te slachten in Zombie Defense voor de Wii U. Herstel het moreel van je troepen, geef hun dodelijke wapens, ontdek nieuwe oorlogstechnologieën en overwin de vijand in twee spelmodussen en 35 levensgevaarlijke missies.