Wii Street U powered by Google
We willen jullie bedanken voor het gebruik van de producten en diensten van ons bedrijf. We willen alle Wii U-bezitters erop wijzen dat de dienst Wii Street U powered by Google wordt stopgezet op 31 maart 2016 om 23:59 uur, zoals eerder is aangekondigd. Zodra de dienst is stopgezet, kun je deze software niet meer gebruiken.
We bieden onze excuses aan aan iedereen die deze dienst op dit moment gebruikt. Ook vragen we om jullie begrip voor het feit dat we onze middelen elders inzetten.
De unieke controller van het Wii U-systeem, de Wii U GamePad, geeft je een frisse nieuwe blik op de wereld. Voer simpelweg een locatie in en je bent er binnen enkele ogenblikken - op virtuele wijze, natuurlijk - terwijl een kaart op de tv iedereen in de kamer een geweldig volgelvluchtsperspectief op de wereld geeft. Schakel dan over naar Street View en gebruik het 6,2 inch-scherm van de Wii U GamePad en intuïtieve bewegingsbesturing om rond te kijken en de wereld te verkennen.
Als je niet kunt bedenken waar je heen zou willen, kun je ook een toer doen en aanbevolen locaties bekijken. Deze spectaculaire omgevingen van over de hele wereld zijn slechts een paar seconden van je verwijderd. Je kunt zelfs met andere gebruikers op Miiverse je favoriete plekjes bespreken en de suggesties van anderen bekijken.
Werk je software bij door deze op te starten in het Wii U-menu, als je systeem is verbonden met het internet. Zo worden de volgende functies toegevoegd, die je ontdekkingsreizen over de hele wereld nog interessanter maken!
Volg aanbevolen routes en geniet van de omgeving terwijl je automatisch van de ene locatie naar de andere loopt. Je kunt je favoriete routes zelfs zoeken, opslaan en posten, waardoor je makkelijker dan ooit tevoren nieuwe bezienswaardigheden in de hele wereld kunt ontdekken. Over het ontdekken van bezienswaardigheden gesproken: je kunt cryptische aanwijzingen gebruiken om over de hele wereld naar geheime personages te zoeken. Doe vanuit je huiskamer mee met deze wereldwijde speurtocht!
Gebruik je Wii Balance Board om rond te lopen op locaties over de hele wereld. Loop op het Wii Balance Board om vooruit te wandelen en leun naar links of naar rechts om van richting te veranderen en de wereld om je heen te bekijken. Tijdens het lopen zal het scherm op en neer bewegen, alsof je echt wandelt! Zo raak je meer betrokken dan ooit tevoren.