REPLAY: VHS is not dead
Elk level zit boordevol verrassingen en zet je grijze cellen aan het werk. Klaar? Dan... stilte op de set... Camera... Actie! Je kunt niet verliezen in REPLAY: VHS is not dead. Bevalt een scène je niet? Cut! Take 2!
Er zijn ruim 70 levels in vier verschillende filmwerelden met medailles, kostuums, verborgen sleutels. REPLAY: VHS is not dead grijpt terug op de grafische stijl van de jaren 80 en een soundtrack die de Hollywood-klassiekers eer aandoet.