Bijt je vast in 250 nieuwe hersenkrakers, ontdek nieuwe soorten blokken met unieke eigenschappen, en maak je eigen puzzels in Pullblox Studio. Je kunt je creaties zelfs delen met de rest van de wereld op de World Pullblox Fair!