Mr. Pumpkin Adventure
In deze game gaat Mr. Pumpkin op avontuur in een merkwaardig koninkrijk vol groenten om zijn geheugen terug te vinden en de waarheid te ontdekken.
In 50 briljante scènes baan je je een weg door dit weelderige rijk. De interessante levels en onderling verbonden puzzels zorgen ervoor dat spelers zich geen seconde vervelen in dit puzzelrijk.