Gravity Badgers
Voor het eerst in de geschiedenis is er een game waarin alles draait om dassen... en zwaartekracht! Gravity Badgers is een puzzelgame die je meeneemt naar een universum waar de natuurwetten op hun kop worden gezet. Trek het ruimtepak aan van de dappere das Captain T Bayback, en waag jezelf in de dodelijkste uithoeken van het heelal om je vrienden, familie en het universum te redden van de valse Honey Badgers, die ook bekendstaan als de Hellsett.
Gravity Badgers biedt 140 uitdagende levels boordevol actie waar je niet genoeg van zult krijgen. Daarnaast zijn er vijf eindbaaslevels, waaronder de gigantische Space Worm en de allesvernietigende Doomsphere. Verder kun je vijf andere Gravity Badgers vrijspelen. Dankzij de daverende soundtrack en fenomenale graphics zal Gravity Badgers je niet snel loslaten!