Color Symphony 2
Color Symphony 2 is een actie-platformgame met puzzelelementen, waarin kleur centraal staat. Probeer obstakels uit de weg te ruimen of zoek nieuwe routes met behulp van kleuren. Op die manier kun je de verschillende uitdagingen het hoofd bieden.
Baan jezelf een weg door meer dan 120 levels vol actie en puzzels, en verover een plaatsje in de ranglijsten. De game kan zelfs gespeeld worden door mensen met kleurenblindheid of kleurenzwakte.