Het introduceerde niet alleen een revolutionair combo-systeem, maar ook nieuwe vechters. Naast Ryu, Ken, Chun Li en de rest van de oude garde staan nu vier nieuwe vechters klaar!
Kies voor T. Hawk, een boom van een kerel met de kracht van een beer. Of voor Dee Jay met zijn ongeëvenaarde kickbokstechnieken. Kies Fei Long, een kung fu-specialist, of de dodelijke Cammy.