Reis als jong meisje door de griezelige wereld van Yomawari: Night Alone en ga op zoek naar haar zus, of speel als Yui en Haru in Yomawari: Midnight Shadows. Ontrafel de mysteries die een klein Japans dorpje teisteren, verberg je voor de dingen die in de nacht op de loer liggen en probeer heelhuids naar huis terug te keren...