V-Rally 4 biedt toegang tot meer dan 50 automodellen, waaronder de beroemdste in de rally- en extreme autosport, om uit te proberen, te verzamelen, te verbeteren, aan te passen en - vooral - om mee te schitteren!
En omdat een ervaring altijd beter is als je hem deelt, heeft V-Rally 4 een carrièrestand en een innovatieve onlinestand om je ervaring en voortgang met andere spelers te delen.