Train Valley 2: Community Edition
Leg spoorwegen aan, verbeter je locomotieven en laat je treinen op tijd rijden zonder vertragingen of ongelukken om aan de steeds groter wordende vraag van de steden en industrieën in je kleine vallei te voldoen. Breng je spoorwegmaatschappij van de tijd van de industriële revolutie naar de toekomst en vervul de behoeften van de steden en industrieën in de vallei. Dus als je ooit complexe logistieke en transportproblemen hebt willen oplossen, jezelf als een treinmagnaat ziet of gewoon graag puzzels oplost: er is van alles en nog wat te doen voor zowel nieuwe als oude spelers.
Zelfs als je het origineel nooit gespeeld hebt, is er veel te doen in Train Valley 2: Community Edition!
Train Valley 2: Community Edition bevat niet alleen de DLC's Passenger's Flow, Myths & Rails en Editor's Bulletin maar ook een verzameling van 158 door de community gemaakte levels.