TRANSFORMERS: BATTLEGROUNDS
Nu de aarde wordt aangevallen en MEGATRON, de leider van de Decepticons, de Allspark bijna in handen heeft, hebben BUMBLEBEE en de Autobots een nieuwe commandant nodig om de vrede in het universum te herstellen: jij!
Breng je ploeg bijeen en ga de strijd aan in een tactische oorlog die van Central City helemaal naar Cybertron leidt. Je hebt kracht en strategie nodig om de duivelse Decepticons te verslaan. Kies uit OPTIMUS PRIME, GRIMLOCK en andere personages de TRANSFORMERS die de vaardigheden hebben om de strijd die komen gaat te domineren. Gebruik elke omgeving in je voordeel, verberg je in de woestijn achter zandstormen, vermijd de Energon-stormen op Cybertron en bevecht vijanden in de straten van de stad. Vul je Energon-meter om krachtige ultieme acties te ontketenen waarmee je de sterkste vijanden verslaat. Met een intuïtieve bediening en drie moeilijkheidsgraden kies je zelf hoeveel uitdaging je wilt.