STEINS;GATE ELITE
"Klaar om de anime te spelen? Beleef een volledig geanimeerd avontuur met gloednieuwe scènes in STEINS;GATE ELITE!
Volg een groep slimme, jonge 'lableden' die een manier ontdekken om het verleden te veranderen via e-mail door middel van een gemodificeerde magnetron. Hun experimenten met de tijd lopen al snel de spuigaten uit wanneer ze verstrikt raken in een samenzwering rond SERN, de organisatie achter de Large Hadron Collider, en John Titor, die beweert afkomstig te zijn uit een dystopische toekomst.
Volledig geanimeerd avontuur – Geniet van alle prachtige animaties uit 24 afleveringen van de STEINS;GATE-anime.