STEINS;GATE ELITE
Ready to Play the Anime? Experience a fully animated adventure with brand-new scenes in STEINS;GATE ELITE!
Follow a group of young, tech-savvy “lab members” who discover the means of changing the past via e-mail using a modified microwave. Their experiments in pushing the boundaries of time begin to spiral out of control as they become entangled in a conspiracy surrounding SERN, the organization behind the Large Hadron Collider, and John Titor, who claims to be from a dystopian future.
Fully Animated Adventure – Indulge in all the beautiful animation from 24 episodes of the STEINS;GATE anime.