Dat is de vraag die jij moet beantwoorden in deze dynamische kart racing game in de wereld van de Smurfen!
De hele familie kan een Smurf, een kart en een speciale kracht uitkiezen. Klaar voor de start, af!
Speel alleen of met vrienden en familie, of je nu een beginner bent of een getraind coureur... Behaal de eerste plek en laat iedereen zien wie de snelste Smurf aller tijden is!