Beleef een fotografisch Pokémon-avontuur!
Ga in dit avontuur, dat geïnspireerd is door de klassieke Nintendo 64-game, op een safari door de bloedhete woestijn en dichtbegroeide jungle van Lental, waarbij je onderweg foto's maakt van Pokémon in hun natuurlijke habitat.
Leg een majestueuze Wailord vast die op elegante wijze door het water zwemt, of fotografeer een ondeugende Aipom die van tak naar tak slingert. Houd je camera in de aanslag om Pokémon vast te leggen voordat ze uit beeld verdwijnen.
Reis overal naartoe met je vertrouwde NEO-ONE. Je hoeft niet te sturen, want dat doet het voertuig voor je. Daardoor hoef jij alleen maar oog te hebben voor het perfecte plaatje! Reis zowel overdag als 's nachts door adembenemende ecosystemen om uniek gedrag van Pokémon waar te nemen en vast te leggen.
De Pokémon en planten in Lental beschikken over enkele unieke eigenschappen. Sommige hebben zelfs een soort magische gloed over zich heen. Help professor Mirror de waarheid achter dit Illumina-fenomeen te ontrafelen door de eilanden van de archipel te onderzoeken en de mysterieuze gloed te documenteren!
Leg prachtige momenten vast en vul je Photodex! Gebruik de scanner om het gebied te verkennen en Pokémon te vinden die zich verstoppen, werp een aanlokkelijk fluffruit naar een Pokémon voor het perfecte fotomoment of – wanneer de mogelijkheid zich voordoet – gooi een Illumina orb voor een spectaculair tafereel!
Bewerk je foto's direct vanuit de Photodex door filters, stickers, frames en effecten toe te passen voor wat extra flair!