BOUW DE ULTIEME KNOKKER
Ontwerp je ultieme LEGO minifiguur-held met een unieke stijl, strategie en persoonlijkheid. Een cactus met temperament? Een slordige conciërge ninja die toevallig vechtkippen houdt? Een met mokers zwaaiende clown die nog wat recht te zetten heeft? Zeker! Bouw de ultieme knokker en verhoog hun levels met vrij te spelen inhoud!
Vorm een team en vecht 4 tegen 4, feest met vrienden of speel een battle royale-achtige spelmodus waarin het "ieder-voor-zich" is. Met meerdere spelmodi hebben de levels unieke uitdagingen en winvoorwaarden.