BUILD THE ULTIMATE BRAWLER
Design your ultimate LEGO Minifigure hero with unique style, strategy and personality. A cactus with an attitude? A scrappy janitor ninja who happens to have fighting chickens? A sledgehammer-swinging clown with a few scores to settle? Sure! Build the ultimate brawler and level them up with unlockable content!!
Team up and brawl 4v4, party with friends, or play a battle royale-style game mode where it’s “every-player-for-themself”. With multiple game modes, levels have unique challenges and win conditions.
How tough are you? Battle to the top and track your rank against everyone else in the world! Do you have what it takes to be the best?