Firefighting Simulator - The Squad
Word brandweerman in een enorme Amerikaanse stad in Firefighting Simulator – The Squad en bestrijd gevaarlijke branden met je vrienden in de spelstand coöp voor meerdere spelers of de spelstand singleplayer.
Kruip achter het stuur van je officieel gelicentieerde brandweerwagen, pak je slang, blus realistische branden en red levens. Ontdek meer dan 40 verschillende inzetlocaties verspreid over een enorme stad, die geïnspireerd is op de Noord-Amerikaanse westkust. Gebruik authentieke brandweeruitrusting zoals helmen, laarzen en een ademhalingsapparaat van bekende fabrikanten van brandweerspullen.
De spelstand singleplayer, waarin je in de laarzen stapt van de commandant van een ervaren brandweerteam. Voltooi missies samen met je team en blus zo veel mogelijk branden.
Een grote Amerikaanse stad met verschillende wijken, zoals een industriegebied, buitenwijken en het centrum.