De eerste nieuwe DISGAEA-game in zes jaar is gearriveerd! Maak kennis met Zed, een zombie die boven alles en iedereen is uitgestegen op één na - een god van vernietiging!
Kan een gewone Netherworld-zombie opstaan en een god vernietigen? Ontdek het in de nieuwste game binnen de DISGAEA-serie! Functies zoals superreïncarnatie, 3D-graphics (een primeur voor deze serie) en aanpasbare gameplay-instellingen maken dit de perfecte game voor zowel nieuwe spelers als doorgewinterde DISGAEA-fans!