Chef Life: A Restaurant Simulator
Hou je meer van boeuf bourguignon of caccio e pepe? Stel je menu samen met klassieke gerechten uit de Franse, Italiaanse en internationale keuken! Wil je verder kijken dan de basisrecepten? Verbeter ze en til ze naar grote gastronomische hoogten! Stem je menu af op de seizoenen en de verwachtingen van je klanten om een reputatie op te bouwen.
Je kook- en managementvaardigheden worden voortdurend op de proef gesteld. Je team biedt onmisbare hulp om je veeleisende gasten tevreden te houden. Regel het snijden, koken en alle voorbereiding, tot aan het opmaken van de borden, waaraan je een creatieve draai kunt geven.
Leer hoe je klanten bindt en je restaurant uitbouwt. Leer nieuwe recepten en verfijn je kookvaardigheden. Wil je de favoriete ontmoetingsplek in de buurt worden, of richt je je op haute cuisine en wil je uiteindelijk een prestigieuze ster in de Michelingids bemachtigen?