BioShock Infinite: The Complete Edition
Vanwege een schuld bij de verkeerde mensen moet privédetective Booker DeWitt een onmogelijke taak op zich nemen: reizen naar Columbia, een vliegende stad in de wolken, en een mysterieuze vrouw genaamd Elizabeth redden. Zij heeft de kracht om de realiteit te vervormen: een kracht waarvan haar ontvoerder denkt dat hij zijn verwrongen visie op de Amerikaanse droom kan waarmaken. Vlieg boven Columbia aan zwaartekracht tartende Sky-Lines, gebruik een verscheidenheid aan vuurwapens en bovenmenselijke vaardigheden en werk samen met Elizabeth in een wanhopige poging tot verlossing.