BioShock Infinite: The Complete Edition
Indebted to the wrong people, private investigator Booker DeWitt must take on an impossible task: travel to Columbia, a flying city above the clouds, and rescue a mysterious woman named Elizabeth. She has the power to tear at the fabric of reality—a power her captor thinks will fulfill his warped vision of the American dream. Soar above Columbia on gravity-defying Sky-Lines, use a variety of firearms and the superhuman abilities, and team up with Elizabeth in a desperate bid for salvation.