Arcade Spirits: The New Challengers
"Meer dan alleen retro-romantiek - zorg voor balans tussen het leiden van een sociaal leven en de intensiteit van het leiden van een esportsteam in een retrofuturistische wereld, waar speelhallen de gamescène domineren. Na het succes van de bekroonde beeldende roman Arcade Spirits, komt Fiction Factory Games terug met een baanbrekend standalone vervolg.
9 romantische paden en meerdere eindes - kies hoe je verhaal zich afspeelt terwijl je omgaat met een diverse groep van sympathieke individuen. Bouw je eigen kampioenschapslegende en laat je relaties uitbloeien tot prachtige vriendschappen... of misschien wel meer?
Word esportskampioen - naast het aangrijpende en vaak hartverwarmende verhaal, gooit The New Challengers een gevoel van klassieke speelhalcompetitie in de mix. Neem het op tegen de wereld in Fist of Discomfort 2, een tactisch vechtspel dat in het verhaal is verweven.
Geweldige stemmencast - geniet van een ongelofelijk unieke visuele roman met een kenmerkende grafische stijl en een cast van kleurrijke personages die barsten van stijl en persoonlijkheid. Beleef de emotionele hoogte- en dieptepunten samen met een sterrencast die onder andere bestaat uit SungWon Cho (ProZD), Fryda Wolff, Simply Undrea en nog veel meer!
Vervolg het verhaal - heb je de originele Arcade Spirits gespeeld? Importeer je eerdere keuzes en houd je ogen open voor terugkerende gezichten en een aantal verborgen verrassingen."