Yono and the Celestial Elephants
Olifanten zijn de machtige beschermers van de wereld, die een keer per millennium uit de sterren worden geboren. Dit is het tijdperk van de olifant Yono. Maar Yono is nog zeer jong en in een koninkrijk dat wordt bewoond door feodale mensen, ondode Bonewights en robotische Mekani, is het niet gemakkelijk om de gevaren te vermijden.
Yono and the Celestial Elephants is een groot avontuur met zorgvuldig ontworpen puzzels, schattenjachten, geweldige gevechten en een wereld vol mensen. Speel als een jonge olifant die de taak heeft om een wereld te redden die hij nog nooit eerder gezien heeft en ontdek de rijke geschiedenis van een koninkrijk waar mensen, zombies en robots naast elkaar leven.