Wreckin' Ball Adventure
Wreckin' Ball Adventure is een 2.5-D platformspel met puzzels die slim zijn verwerkt in de 60 levels. Versla het verhaal alleen of samen met maximaal 3 vrienden! Je kunt rollen, springen of slingeren met je trouwe grijphaak. Plan je pad: beuk door muren, ontwijk gevaar en ontsnap. Verzamel bollen en sterren om nieuwe levels te ontgrendelen. Ontdek het duistere geheim van het gemene SuperCom en rol je een weg uit de gevangenis!