Wizard of Legend
Wizard of Legend is een snelle dungeoncrawler waar alles draait om dynamische, magische gevechten. Beweeg snel en gebruik spreuken nog sneller om een verwoestende combo te creëren en op je vijanden af te vuren! Speel meer dan 100 unieke spreuken vrij en ontdek krachtige spreukencombinaties! Met een scala aan elementaire spreuken kun je je eigen speelstijl ontwikkelen. Gooi je in de strijd of wacht rustig af terwijl je onderdanen het werk voor je doen. De keuze is aan jou!
Neem een vriend mee en voltooi de Chaos Trials samen in de co-op-stand van Wizard of Legend! Ga voor een alles-of-niets-offensief of vul elkaars speelstijl aan met strategisch gekozen spreuken. Het gevecht is niet voorbij als je kameraad het loodje legt. Toon je vaardigheden en versla meerdere vijanden om je partner een kans te geven om opnieuw deel te nemen aan de strijd!