Een heks genaamd Wicce woonde met haar dochter in een huis in het diepe woud.
Op een dag vertrok haar dochter voor een klusje, maar kwam ze niet terug, zelfs niet toen de zon al onder was.
Tot haar grote verbazing waren de mensen in de stad getroffen door een pandemie, en wemelde het van duivels met een smerig aura.