Vroom in the night sky
Reis naar een wereld met verschillende nachtelijke hemelen. Het is de taak van de Magical Girls om daar het sterrenstof te verzamelen.
Als de Magical Girl Luna bestuur je een magische motorfiets langs de nachtelijke hemel om Stardusts te verzamelen!
Aan de nachtelijke hemel zweeft een magische poort. Om die te openen moet je genoeg Keystars verzamelen die in de hemel zweven.
Naarmate je de Keystars sneller verzamelde om door de poort te gaan, krijg je meer Stardusts. Je kunt ook meer Stardusts krijgen door je motor technischer te besturen.
Als je genoeg Stardusts verzamelde, kun je een nieuwe, sterkere magische motorfiets krijgen. Daarmee wordt het nog makkelijker om Stardusts te verzamelen!