Treasure Stack is een razendsnelle partygame die met geen game te vergelijken is. Er vallen schatkisten en sleutels uit de lucht en het scherm raakt daardoor steeds voller. Bestuur je pixelheld en ren, spring, grijp, klim en zoek overeenkomende kleuren bij elkaar om de blokkenlading in bedwang te houden. Bereid je goed voor! Speel meer dan 100 voorwerpen vrij waarmee je je held kunt aanpassen.