Think Logic! Sudoku - Binary - Suguru
Ervaar drie totaal verschillende getallenpuzzels in één pakket van 400 puzzels om op te lossen. De puzzels hebben verschillende moeilijkheidsgraden, dus als je nog geen expert bent, kun je beginnen met de makkelijke puzzels en de moeilijkheidsgraad verhogen naarmate je een Think Logic meester wordt!
Hulp nodig bij het oplossen van de puzzels? Alle levels hebben een hintknop die een getal geeft op een willekeurige plaats en een resetknop, die het bord weer leeg maakt.
Laat je Think Logic vaardigheden zien! Plaats je scores op de online ranglijsten en kijk hoe jij presteert tegenover spelers wereldwijd.