Hulp is onderweg
Raas door het land en red duizelige burgers in The Stretchers op de Nintendo Switch! Speel samen met een vriend en laat de knotsgekke pret maar beginnen! Jullie zullen je een ongeluk lachen terwijl jullie valstrikken ontwijken, puzzels oplossen en pechvogels genezen.
Wanneer iedereen klaar is voor vertrek, raas dan door de stad naar een machine genaamd de Ontduizelaar 3000 om de geredde duizels te genezen!
Voltooi uitbreidingsmissies met elke upgrade die je vrijspeelt door sneller te zijn dan e-mails, yo. De ene speler kruipt achter het stuur, terwijl de andere speler het nieuwe speeltje gebruikt om als eerste het doel te bereiken.
Pas je verpleger vanaf het begin aan en speel meer outfits vrij door extra klusjes te voltooien. Je moet bijvoorbeeld bomen omzagen, schansen bouwen, rotsblokken opblazen met vuurwerk en zelfs verstoppertje spelen! Je kunt ook je thuisbasis omtoveren tot een knus onderkomen met allerlei meubels, zoals een arcadekast waarmee je missies opnieuw kunt spelen om schatten te zoeken die je nog niet hebt gevonden en een perfecte score te behalen.