The Hand of Merlin
The Hand of Merlin is een turn-based roguelite RPG waar Arthurische legende en kosmische horror samenbotsen. Rekruteer een groep van maximaal drie sterfelijke helden en leid ze in geest op een wanhopige reis van Albion naar Jerusalem. Verken een rijkelijk verbeelde middeleeuwse wereld die zich aan de rand van de Apocalyps bevindt. Handel met kooplieden, verbeter jouw helden en ontdek oude relikwieën. Zoek naar de verloren fragmenten van je ziel die verspreid zijn over het multiversum - en red zoveel mogelijk werelden.