Jij bent de proefpersoon. Kun je ontdekken waar de experimenten over gaan en ontsnappen?
Tested on Humans is een escape room in een donkere omgeving die je vaardigheden zal testen. Los puzzels op, decodeer geheime codes, vind verborgen voorwerpen en onderzoek de verschillende kamers van het onderzoekscentrum terwijl je de gebeurtenissen ontdekt die je daarheen hebben geleid.